قوانین و مقررات

1- فلوچارت سازمانی دریافت سفارش

  1. اپراتور مرکزی
  2. ارسال به سرپرست شهر 
  3. ارسال به راننده منطقه مورد تقاضا 
  4. جمع آوری توسط راننده منطقه 
  5.  

2- روند شستشو 

  1. جمع آوری توسط راننده منطقه 
  2. ارسال اطلاعات به سرپرستی شهر و رزرو نوبت در کارگاه 
  3. انتقال فرش به انبار جمع آوری 
  4. ارسال به کارگاه 
  5. روند شور انجام می گردد 
  6. شستشو در نوبت خود 
  7. مرحله میکروب زدایی 
  8. ارسال به گرم خانه 
  9. جمع آوری پس از خشک شدن فرش 

 

3- روند تحویل به مشتری 

  1. ارسال به انبار تحویل 
  2. تحویل به راننده منطقه 
  3. هماهنگی راننده با مشتری جهت تحویل 
  4. تحویل به مشتری 
  5. رضایت مشتری 
  6. بله 
  7. پایان فاکتور و تسویه حساب فاکتور 
  8. خیر 
  9. مرجوع فرش عدم کیفیت مطلوب به مرحله شماره 2 

 

4- فرش ها به مشتری تحویل میگردید 

  1. مشتری کالا های خود را در حضور راننده منطقه بازدید نمایید و در صورت هر نوع ایرادی باید به راننده علام نماید 
  2. راننده فرم تحویل به مشتری را به مشتری تحویل دهد. 

 

5- کلیه روند الکترونیکی میباشد

  1. جایگزین فاکتور کاغذی کارت های NFC می باشد 
  2. پس از فاکتور الکتورنیکی توسط راننده منطقه یک پیامک حاوی کد پیگیری و لینک فاکتور برای مشتری پیامک می شود 
  3. جهت روند سیستم قدیم که توسط اتحادیه ها در دستور کار گذاشته شده است در زمان تحویل فرش به شرکت از مشتری امضاء الکترونیکی گرفته میشود 
  4. کاملا سیستم آنلاین بوده ومشتریان گرامی می توانند وضعیت فرش خود را میتوانی با شماره پیگیری ارسالی مشاهده نمایند. 
  5. پرداخت از دو روش انجام می پذیرد. 
  6. آنلاین (در هر زمان پرداخت شود به واحد مالی شرکت ارسال و در پنل داشبرد مشتری برای رانندگان ارسال میگردد) 
  7. نقدی 

 

6- هر نوع مشکل با رانندگان و یا سر پرست 

مشتریان گرامی میتوانند به واحد شکایات به شماره 09130003499 و یا به ارسال ایمیل به آدرس [email protected] در ارتباط باشید