قوانین و مقررات

1- فلوچارت سازمانی دریافت سفارش

  • اپراتور مرکزی
    • ارسال به سرپرست شهر
      • ارسال به راننده منطقه مورد تقاضا
        • جمع آوری توسط راننده منطقه

2- روند شستشو

  • جمع آوری توسط راننده منطقه
    • ارسال اطلاعات به سرپرستی شهر و رزرو نوبت در کارگاه
      • انتقال فرش به انبار جمع آوری
        • ارسال به کارگاه
          • روند شور انجام می گردد
            • شستشو در نوبت خود
            • مرحله میکروب زدایی
            • ارسال به گرم خانه
            • جمع آوری پس از خشک شدن فرش

3- روند تحویل به مشتری

  • ارسال به انبار تحویل
    • تحویل به راننده منطقه
      • هماهنگی راننده با مشتری جهت تحویل
        • تحویل به مشتری
          • رضایت مشتری
            • بله
              • پایان فاکتور و تسویه حساب فاکتور
            • خیر
              • مرجوع فرش عدم کیفیت مطلوب به مرحله شماره 2

4- فرش ها به مشتری تحویل میگردید

  • مشتری کالا های خود را در حضور راننده منطقه بازدید نمایید و در صورت هر نوع ایرادی باید به راننده علام نماید
  • راننده فرم تحویل به مشتری را به مشتری تحویل دهد.

5- کلیه روند الکترونیکی میباشد

moon

  • جایگزین فاکتور کاغذی کارت های NFC می باشد
    • پس از فاکتور الکتورنیکی توسط راننده منطقه یک پیامک حاوی کد پیگیری و لینک فاکتور برای مشتری پیامک می شود
    • جهت روند سیستم قدیم که توسط اتحادیه ها در دستور کار گذاشته شده است در زمان تحویل فرش به شرکت از مشتری امضاء الکترونیکی گرفته میشود
    • کاملا سیستم آنلاین بوده ومشتریان گرامی می توانند وضعیت فرش خود را میتوانی با شماره پیگیری ارسالی مشاهده نمایند.
    • پرداخت از دو روش انجام می پذیرد.
      • آنلاین (در هر زمان پرداخت شود به واحد مالی شرکت ارسال و در پنل داشبرد مشتری برای رانندگان ارسال میگردد)
      • نقدی

6- هر نوع مشکل با رانندگان و یا سر پرست شهر مشتریان گرامی میتوانند به واحد شکایات به شماره 22220031-021 و یا به ارسال ایمیل به آدرس bazresi@3pas.ir در ارتباط باشید